eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiFirma zarejestrowana na Malcie, zatrudniajaca pracownikow w Polsce › Re: Firma zarejestrowana na Malcie, zatrudniajaca pracownikow w Polsce
  • Data: 2008-08-17 20:21:34
    Temat: Re: Firma zarejestrowana na Malcie, zatrudniajaca pracownikow w Polsce
    Od: B <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bad Behaviour wrote:

    > Witam,
    >
    > Czy jesli zaloze firme w innym kraju niz Polska, przykladowo na Malcie,
    > to czy zatrudniajac na etat osoby mieszkajace na stale w Polsce i takze
    > w Polsce wykonujace calosc swojej pracy dla tejze firmy przez wiele lat
    > z kolei musze zglosic je do polskiego ZUS-u i tutaj oplacac wszystkie
    > skladki oraz podatki?

    Odpowiem ci z odwrotnej strony. Jestem zatrudniowy w opisywany
    przez ciebie sposób (firma jest z UE, ale nie Malty) i nie place w Polsce
    ani grosza. Wyplata, podatki i ubezpieczenia sa oplacane w kraju
    gdzie ma siedzibe firma która mnie zatrudnia a ja mam tam konto przez
    które sa realizowane wszystkie niezbedne platnosci.
    Na wypadek starcia z polska sluzba zdrowia mam europejska karte
    ubezpieczeniowa potwierdzajaca oplacanie przeze mnie skladek w
    kraju zatrudnienia.