  • Data: 2003-02-21 10:20:57
    Temat: Re: Firma małżeńska
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "EF" <e...@w...pl> wrote in message
    news:b33i0e$krd$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Bardzo proszę o pomoc w następującej sprawie:
    > Od grudnia prowadzę firmę razem z moim mężem. Firma jest zarejestrowana na
    > mnie, mąż został zarejestrowany w ZUS-ie jako tzw. osoba współpracująca.
    > Cały dochód, który osiągamy w firmie de facto wspólnie jest wykazywany w
    > PIT-5 za mnie (więc podatek jest podwójny). Ponieważ działalność jest
    > prowadzona cały czas, nie mam czasu na przerejestrowywanie firmy na
    spółkę
    > cywilną, otrzymanie nowego numeru NIP,. REGON. Czy istnieje możliwość
    tylko
> [...]

    Prosze zwrocic uwage, ze na poczatku roku tak na prawde
    nie sa to "wielkie pienadze". Odlicza pani o jedna "kwote wolna" mniej
    to niejest tak duzo...(w porownaniu z ppierkami przy reestracji)...

    Gdyby Pain miala zarobic az tak duzo by wejsc w trzeci prog
    moze pani napisac pismo o ograniczenie poboru zaliczek
    do US-a z uwagi na to iz maz nie osiaga dochodow i
    w zwiazkuz tym zaliczki przekrocza nalezny podatek..

    MOGA ise zgodzic

    Boguslaw