    From: Samotnik <s...@s...eu.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Firma jedna, firma druga
    Date: Mon, 17 May 2004 15:13:49 +0000 (UTC)

    In article <c8akcg$iam$1@serwus.bnet.pl>, Tristan Alder wrote:

    > Tzn? Chodzi mi o to, że powiedzmy firma-matka nazywa się Centrala Rybna.
    > Więc nie będę reklamował się
    >
    > Centrala Rybna -- Serwis komputerów.
    >
    > Więc normalnie na ulotkach/plakatach reklamowych, w Sieci itp. chcę podawać
    > Serwis Tristana. A jak przyjdzie wystawić FV to się wystawi z centrali
    > rybnej.

    No niestety - zgodnie z prawem powinieneś w ofertach podawać NIP (ustawa o
    VAT) i REGON (albo prawo działalności gospodarczej, albo ustawa o
    statystyce publicznej, albo jedno i drugie - nie pamiętam). Także przy
    'zdalnym' świadczeniu usług i sprzedawaniu towarów musisz podawać pełne
    dane firmy, włącznie z numerem wpisu do EDG/KRS.

    Oczywiście to może być przypis małą czcionką na dole, nikt nie każe Ci tego
    walić czcionką 30 na środku...
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl