  • Data: 2004-05-17 19:16:49
    Temat: Re: Firma jedna, firma druga
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 17. maja 2004 17:13 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane Samotnik:

    > No niestety - zgodnie z prawem powinieneś w ofertach podawać NIP (ustawa o
    > VAT) i REGON (albo prawo działalności gospodarczej, albo ustawa o
    > statystyce publicznej, albo jedno i drugie - nie pamiętam).

    Na ulotkach NIP? Jeszcze nigdzie tego nie widziałem. No i NIP nadal nie
    mówi, że to Centrala Rybna ;)

    > Także przy
    > 'zdalnym' świadczeniu usług i sprzedawaniu towarów musisz podawać pełne
    > dane firmy, włącznie z numerem wpisu do EDG/KRS.

    Nie, nie chodzi o ukrywanie podczas wykonywania sprzedaży. Faktura
    normalnie, z napisem Centrala Rybna. Chodzi o materiały reklamowe i stronę
    WWW.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)