  • Data: 2006-11-30 22:19:01
    Temat: Re: Faktury za usługi
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30-11-2006 o 22:53:37 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    "Odwrócę" cytaty:

    > podatnik może podać na fakturze miesišc i rok dokonania sprzedaży
    > w przypadku sprzedaży o charakterze cišgłym;
    > [...a to dla "usług rozliczanych za okres"...]

    Też tak właśnie kombinowałem, tak trzeba będzie zrobić.

    > Popatrz na to:
    > +++ rozporządzenie +++
    > 3) dzień, miesišc i rok albo miesišc i rok dokonania sprzedaży
    > [...to dla towarów i "usług zatwierdzanych protokołem"...]

    Skąd wziąłeś to co w cudzysłowach?
    W ustawie, Art. 19 ust 14 nawiązującym do Art. 19 ust 13 pkt 2d jest o
    prokolole
    ale IMO odnośnie tych konkretnych usług(budowlanych), innych protokołów
    "Szukaj" nie znalazło :]
    Pytam bo nie mam żadnych pisemnych protokołów odbioru
    (nie mamy takiej potrzeby z klientem - bo to że zapłacił za faktury
    jest wystarczającym potwierdzeniem że wypełniam umowę).
    No i nie wiem czy teraz na szybcika mam coś dorabiać :)

    pozdrawiam