  • Data: 2003-06-11 14:46:56
    Temat: Re: Faktury w platnym serwisie www - kasa fiskalna? - studium przypadku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 11 Jun 2003, WojtekW wrote:

    >+ Zróbmy sobie małe studium przypadku :)

    :)
    Ja się wtrące do połowy :)

    [...]
    >+ Pytania są dwa:
    >+ 1. Jak z VATem na tę usługę dostępu do serwisu (nazwijmy ją "abonament
    >+ dostępowy na xxx dni")?

    IMO normalnie.

    >+ Musi być zawarty (w i jakiej wysokości) przy każdej
    >+ z tych form płatności?

    IMO oczywiście.

    >+ Przy przelewach VATu przecież nie ma (usługi
    >+ finansowe czy jakoś tak?).

    A co ma sposób płatności do twojego przychodu "jako takiego" ??
    Opodatkowana jest *twoja* usługa, a nie usługa którą bank
    świadczy tobie i klientowi ! Bank - owszem - ma prawo skasować
    (najczęsciej płacącego[1]) "za przelew" i *ta* usługa będzie
    zwolniona. Twoja nie !

    >+ Czy nie ma to w ogóle znaczenia?

    IMO: oczywiście ! ("oczywiście nie ma znaczenia", żeby mi który
    się nie przyczepił negowania w j.polskim !)

    pozdrowienia, Gotfryd
    [1] wiadomym jest że wiadomy bank :) pobierał w którymś rodzaju
    kont opłatę za *przyjęcie* przelewu. Na p.b.b była rozważana
    akcja "100 przelewów po 1 groszu" (z mBanku :))