  • Data: 2003-06-14 11:57:40
    Temat: Re: Faktury w platnym serwisie www
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "green" <g...@i...pl> wrote in message
    news:bc2077$8hg$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Witam
    > Chciałbym uruchomić płatny dostęp do informacyjnej strony www. Jak można
    > ominąć wystawianie faktur dla klientów... gdyż opłata za korzystanie ze
    > strony to jedyne 2 zł na pół roku.
    > Klienci płacić będą przelewem... być może wkrótce zostanie uruchomiona >
    płatność kartą.

    długi wątek się z tego zrobił ...
    ale czy przy takich sumach nie warto wprowadzić płatności SMSem i uprościć
    sobie życia ?

    przecież na ewentualne wystawianie faktur wydasz więcej pieniędzy niż zysk z
    przedsięwzięcia.

    takie płatności jestem w stannie wdrożyć w ciągu jednego dnia

    zero abonamentu, zero papierków (robi to operator)
    ty raz w miesiącu odbierasz należność

    --
    pozdrawiam
    plusz