  • Data: 2003-06-12 20:48:28
    Temat: Re: Faktury w platnym serwisie www - kasa fiskalna?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 12 Jun 2003, WojtekW wrote:

    >+ > ...chyba że owa sprzedaż załapie się na *inne* wyłączenie
    >+ > wymienione w owym rozporządzeniu :), IMHO oczywiście.
    >+ Mam prośbę o link do tego rozporządzenia, nie mogę znaleźć...

    A juści. Bezczelnie podam całą ścieżkę szukania, będzie
    dla potomnych (w googlu :) !):
    www.sejm.gov.pl
    http://isip.sejm.gov.pl/
    wybór:
    - obowiązujące
    - rodzaj
    -- rozporządzenie [pojawia się po wyborze: rodzaj !]
    - hasła
    -- podatek od towarów i usług

    *** SZUKAJ ***

    :)

    No i czytać owe 52 dokumenty :)
    Można na początek wybrać to:
    Dz.U. 2003 nr 35 poz. 293
    (Rozporzšdzenie Ministra Finansów z dnia 26 lutego 2003 r.
    zmieniajšce rozporzšdzenie w sprawie kas rejestrujšcych)
    czyli:
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Main/WDU2003035029
    3?OpenDocument

    ...a w nim popatrzeć na listę aktów zmienionych :) i pójść
    do właściwego rozporządzenia:
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Wszystkie/WDU20022
    341971

    W ten deseń (czytając "od najnowszego") masz pewne szanse
    nie przeoczyć jakieś niespodzianki sprzed tygodnia :]

    pozdrowienia, Gotfryd