  • Data: 2004-07-24 18:16:29
    Temat: Re: Faktury elektroniczne - jeszcze raz
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie za bardzo rozumiem problem

    pewnie dlatego, że o żadnym problemie nie wspominałem
    a cytaty zostały zapodane tylko w celach informacyjnych ;-)

    > przecież można wysłać fakturkę w Wordzie i wydrukować
    > chyba żaden urzędnik nie wpadnie na pomysł, że drukowana faktura
    przyszła
    > e-mailem :))

    Domniemuję, że intencją pomysłodawców była chęć
    zapewnienia jakiegoś poziomu pewności w obrocie gosp.
    tyle że napisali to tak jak napisali.
    W sumie nie jest chyba najgorzej bo taki zapis nie eliminuje
    de facto przesyłania FV mailem o ile strony tak się wcześniej
    umówią (chocby z tych względów o których pisałeś) i jest
    w tym zakresie praktyczna swoboda (czegoś nie widzę?)
    Założyłbym się za to, że gdyby za redakcję podobnego przepisu
    chwyciły się nasze betony z MF to ostateczny efekt jakimś cudem
    okazałby się dokładnie odwrotny ;-)

    > pozdrawiam
    również, Pix