  • Data: 2009-06-05 17:49:46
    Temat: Re: Faktura zaliczkowa na całą kwotę ?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    s...@a...pl pisze:

    > Możesz rozwinąć? "Faktury VAT Pro Forma" jest fakturą VAT. Czyżby ktoś
    > wystawił "takie cuś" w przeświadczeniu, że to nie jest faktura VAT?

    Ja to wiem, ty to wiesz ale spróbuj ewangelizować pół kraju tłumacząc,
    że wystawiają nieprawidłowe faktury VAT i na dodatek ich nie ewidencjonują.

    Wpada mi takie cuś w ręce dość często.

    Przoduje w tym home.pl ale nie jest osamotniony.
    Jak się przerzuca miesięcznie parę tysięcy faktur to można dostać
    wścieklizny od takich kwiatków wyskakujących z każdego segregatora.

    Całe szczęście teraz faktury przechodzą przez dwie pary rąk. Kto zauważy
    proformę ma ją skreślić grubym markerem.
    To albo kopanie się z koniem.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813