  • Data: 2011-07-11 19:18:36
    Temat: Re: Faktura zaliczkowa - co i jak?
    Od: Leszek <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po otrzymaniu towaru, lub wykonaniu usługi.

    Zaliczka była 100% i nie jest to ŚT. Czyli rozumiem, że końcowej faktury
    nie będzie, a w Kpir księguję w momencie wykonania usługi.

    Zastanawia mnie jednak coś jeszcze - otóż faktura zaliczkowa była w
    czerwcu, a usługa została (już) wykonana w lipcu.
    Czytałem że VAT można uwzględnić w miesiącu otrzymania faktury
    albo w jednym z dwóch następnych - więc czy dobrze interpretuję, że
    jednak na upartego można zaksięgować tę FV w lipcu (w Kpir i Vat)?
    (wiem - trochę kombinuję teraz)