  • Data: 2006-07-26 08:34:55
    Temat: Re: Faktura za usługi telekom za cały rok
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jureq <j...@x...to.z.adresu.xop.pl> wrote:

    > Jeśli przyjąć, że była zapłata 100% zaliczki i wystawionao fakturę
    > zaliczkową, to z czego ma wynikać korekta i faktura za usługę?

    A ja trochę z innej strony - dlaczego miałaby być faktura zaliczkowa? Jeśli
    np. klient płaci za rok z góry, to chyba powinien być okres świadczenia
    usługi '1 rok' i tyle. Za usługę telekomunikacyjną można wystawić fakturę z
    góry nie nazywając tego zaliczką?

    I przy okazji - czy jedyną różnicą między zwykłą fakturą a fakturą
    zaliczkową w przypadku zapłaty 100% należności jest magiczne słowo
    "zaliczka"?

    P.