    From: j...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktura za usługę wystawiona po kilku miesiącach
    Date: Tue, 8 Jan 2008 01:18:20 -0800 (PST)

    Witam

    Czy obowiązek płacenia miałem co miesiąc, to muszę sprawdzić na naszej
    umowie a nie mam jej teraz pod ręką. Jak już wspomniałem wcześniej nie
    mam zamiaru unikać płacenia, nie po to zamawiałem usługę za prawie
    1,5kzł/mieś. Chodzi raczej o takie postawienie sprawy, abym nie musiał
    się przed nimi korzyć, zresztą raczej nie będę musiał bo w odpowiedzi
    sami zaproponowali raty i nie ponaglali do zapłaty. Zgłaszać do US
    raczej nie mam zamiaru, nie zależy mi na tym, aby zapłacili karę.

    Pozdrawiam
    Jerzy Brzuch