  • Data: 2007-04-26 20:28:59
    Temat: Re: Faktura za hosting z USA
    Od: DarkStar <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Dzięki za odpowiedzi. Jestem vatmanem, ich "rachunek" wygląda jakbym
    go sobie w Notatniku napisał (nawet nie ma danych sprzedawcy) :(,
    natomiast będę miał miesięczny wyciąg z karty kredytowej... kiedyś tam
    (nie pamiętam kiedy bank wysyła). :D Najwyżej stracę... 240zł, bo tyle
    mnie to kosztowało. W Polsce miałbym fakturę VAT, ale wydałbym za to
    samo na gorszych warunkach (mniej przestrzeni dyskowej, mniej baz,
    itd.) 400zł + VAT. To nawet jeśli się nie uda, to niech już stracę.

    Ja będę ogólnie miał dużo przeróżnych drukowanych faktur (ale te już
    mają pełne dane adresowe sprzedawcy i kupującego, numer transakcji,
    itd.), zobaczę co na to biuro rachunkowe.

    Pozdrawiam,
    DS