  • Data: 2007-04-24 09:50:12
    Temat: Re: Faktura za hosting z USA
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24-04-2007 o 11:28:04 mvoicem <m...@g...com> napisał(a):

    > Wiem że nie pisałeś, dlatego dopytuję, bo mnie taki przypadek akurat
    > interesuje, a nie jestem w stanie sobie jednoznacznie sam zinterpretować
    > przepisów.

    To by _chyba_ trzeba było uderzyć w ten Art. 180 Ordynacji.
    Czytałem intepretację jakiegoś US w której naczelnik
    napisał że co prawda rozporządzenie w sprawie KPiR nie wymienia
    drukowanej pseudofaktury jako uznawanego dowodu,
    ale w takiej sytuacji w której nie ma innej możliwości dowiedzenia
    faktycznie poniesionego kosztu, można użyć takiego dowodu jaki podatnik
    posiada
    (czyli wydruk z neta + powtierdzenie przelewu + ew coś jeszcze).
    Z tym że ja bym osobiście pisał wniosek o WI, żeby nie wtopić.