    Date: Fri, 02 Jul 2010 16:13:07 +0200
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktura za granicę

    W dniu 02-07-2010 14:18, Konrad pisze:

    > Nie, nie robię sobie jaj. Państwo już nie raz mnie oszukało, więc i ja
    > nie zamierzam być idealnie uczciwy wobec niego.

    Państwo Cię nie oszukało.
    Dobrze wiedziałeś jakie są zasady podatkowe, kiedy decydowaleś się
    zostać przedsiębiorca.
    A jak nie wiedziałeś... no cóż... nieznajomość prawa szkodzi.

    Kolego, każdy swoje machloje robi na swój własny rachunek. I się nimi
    nie chwali.
    Raz - bo to jednak wstyd oszukiwać, kogokolwiek (chociaż pojęcie wstydu
    jakoś się zdewaluowało, postawa socjopatyczna jest dziś w modzie)

    Dwa - bo instynkt samozachowawczy - każdy jakiś posiada.

    Ty nie masz żadnego problemu z prawem podatkowym.
    Czemu miało służyć to pytanie? Chciałeś żeby ktoś Ci powiedział, że
    dobrze robisz?

    NTG
    To nie jest grupa wsparcia psychicznego dla drobnych oszustów podatkowych.

    > Dla przykładu ostatnim
    > razem musiałem zapłacić podatek za fakturę, której klient nie opłacił i
    > już nie opłaci.

    Kontrahent Cie oszukał. No przykro. Ale Państwo nie ma tylu policjantów,
    żeby postawić przy każdym. Zresztą już próbowało, metoda "jeden szeryf
    na jednego mieszkańca" jakoś się ludziom nie podobała.

    Z drugiej strony skończyłeś pewnie państwowe szkoły, twój klient też,
    więc jakby Państwa wina.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813