  • Data: 2004-05-15 13:24:53
    Temat: Re: Faktura walutowa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 14 May 2004, Atomek wrote:
    [...]
    >+ NBP ustala kurs na dzis w dniu poprzednim

    Mogę poprosić o podstawę prawną ?
    W dyskusji na ww. temat wziąłem ostatnio udział pod koniec poprzedniego
    tygodnia i o ile pamiętam to jedynym argumentem za taką interpretacją
    było iż "Rzeczpospolita tak drukuje".
    Jakby tak istniał akt prawny regulujący ów problem to poproszę.
    Skoro NIGDY (a sprawa wraca jak duży bumerang - znaczy rzadko,
    ale skutecznie ;)) nikt nie podał na grupie przepisu... to mam takie
    niczym nie uzasadnione podejrzenie...
    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd