    From: "WSm" <w...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktura vat na sprzęt komputerowy
    Date: Tue, 04 Jun 2002 05:13:33 GMT

    Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne"
    <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl

    > [...]
    >
    > Chciałeś napisać "gdy" ? "Gdyż" mi nie pasuje, bo zakazu
    > wystawiania np. specyfikacji nie znam... :)
    "gdyz" - w rozumieniu "z tego wzgledu, ze..." - oczywiscie
    zadnego zakazu nie ma.
    [...]
    > Raczej z "bezpieczeństwem sprzedawcy" ma to mało wspólnego:
    > z bezpieczeństwem klienta" - juz prędzej :)
    No nie wiem...
    Jak sie klient uwezmie to moze dochodzic swego w sadzie i wygra.
    Ja tu nie zajmuje stanowiska po zadnej ze stron - uwazam, ze tak
    sprzedawca, jak i klient sa "rownowazni" - sa wsrod nas jedni i
    drudzy.
    WSm
    p.s. na swoje zyczenie mam faktury z wyszczegolnionymi skladowymi
    i po czasie, jak dokupuje czesci do modernizacji, to wystarczy
    ten dokument do rozmow ze sprzedawca - ma pelny wykaz elementow
    bez potrzeby odczytywania fizycznie w rozkreconym pudle co jest w
    srodku...
    Moze to tylko moj taki kaprys....