  • Data: 2005-09-26 22:08:28
    Temat: Re: Faktura na papierze termicznym
    Od: "Greg" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "nnowy" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dh6tn1$n3v$1@inews.gazeta.pl...

    > no i tu byłby problem

    > skoro jest obowiązek, to i jest pewnie kara - a za co? za nie wywiązenie
    > się z obowiązku przechowywania dokumentacji

    Ale ja dokumentację przechowuję. Obowiązek spełniony. Tyle że
    nadruk na papierze, nie z mojej winy, po prostu zniknął.
    Dlaczego mam ponosić karę za coś, na co nie miałem żadnego wpływu?
    Nie mogę przecież nakazać sprzedawcy, aby używał do wydruków
    takiego a nie innego papieru. A nawet gdybym mógł, to skąd wiem czy z tego
    "innego"
    papieru nadruk również nie zniknie. Albo papier się rozpłynie, wyparuje,
    cokolwiek...