  • Data: 2005-09-26 06:54:36
    Temat: Re: Faktura na papierze termicznym
    Od: cyklista <1...@a...net.pl111> szukaj wiadomości tego autora

    A czy wystawca faktury nie ma obowiązku wystawiania jej w sposób (na
    materiale) umozliwiający jej przechowywanie przez 5 lat?.
    Przyszła mi na myśl taka sytuacja, ze wystawiam faktury na papierze
    smaoniszczącym, sie np. po 3 miesiacach i sprzedaje cokolwiek - i po tym
    czasie nikt nie moze mi udowodnic ze mu cos sprzedałem bo nie ma faktury
    a i urząd skarbowy nie ma dowodów ze miałem odprowadzić vat czy podatek
    bo nie ma dowodów że cokolwiek sprzedawałem (dla pewnosci wystawiam
    kilka faktur na normalnym papierze żeby móc wykazać straty firmy i
    jeszcze odzyskać jakieś pieniądze.