  • Data: 2002-03-17 20:28:50
    Temat: Re: Faktura korygująca z TP SA - jak księgować.
    Od: "Arkadiusz Piotrowski" <a...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ryszard G" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:a72av8$3h5$1@news.tpi.pl...

    > Obowiązkowo wpisać do księgi i do ewidencji VAT.
    > Zawsze MUSISZ rozliczyć VAT z faktury korygującej do faktury, z której
    > podatek odliczyłeś.

    Dzięki za odpowiedź, ale mam kolejne pytania.....
    Do KPiR rozumiem, że mam wpisać netto jedną pozycję ze znakiem -.
    Jak jednak do ewidencji VAT? Ponieważ prowadzę działalność w zakresie
    sprzedaży produktów z 22% VATem oraz usług zwolnionych z VATu muszę co
    miesiąc robić zestawienie zakupów wg struktury sprzedaży i teraz właśnie nie
    wiem czy mam VAT pomniejszyć i zwiekszyć z faktur korygujących wg struktury
    za bieżący miesiąc czy ze stycznia tak jak była księgowana poprzednia
    faktura której dotyczy korekta?

    << Arkadiusz Piotrowski <---------> e-mail: i...@a...com.pl >>
    << ICQ: 10304552 <---------> SMS Plus GSM: +48607550438 >>
    << Sklep internetowy "Arcomp"<----> http://www.arcomp.com.pl >>