  • Data: 2008-10-21 09:11:09
    Temat: Re: Faktura i zmiana formy płatności
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    m0ck pisze:
    > Dzień dobry,
    >
    > Wystawiłem fakturę na której podana jest forma płatności: gotówka. Z pewnych
    > względów formą płatności powinien być przelew bankowy. Niestety faktura
    > poszła już do nabywcy.
    >
    > Czy w związku z tym mogę wystawić fakturę korektę zmieniającą formę
    > płatności? Niestety musi być to jakoś formalnie "na papierze" załatwione. Nie
    > wystarczy telefon: "Zapłaćcie nam przelewem".
    >
    > Z góry dziękuję za odpowiedzi.

    A z jakiego powodu musi to być na fakturze? Korekty faktury IMHO nie
    ma sensu wystawiać - sposób płatności nie jest ustawowym
    (rozporządzeniowym) obowiązkiem na fakturze. Nic złego się nie dzieje,
    jeśli formą płatności na fakturze jest gotówka, a zapłata zostanie
    dokonana przelewem.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz