  • Data: 2006-02-17 20:37:34
    Temat: Re: Faktura dla żony?
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roman" <R...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:dt4bd5$ikt$1@achot.icm.edu.pl...
    > Mam w profilu działalności tworzenie stron WWW.
    > Moja żona potrzebuje właśnie taką stronę i potrzebuje na to fakturę.
    > Jasne jest, że przyszła z tym do mnie.
    >
    > Czy mogę jej normalnie, jak każdemu innemu klientowi, wystawić
    > fakturę? Czy powinienem zwrócić na coś uwagę? (na przykład, żeby
    > cena nie odbiegała od "rynkowej")

    Wydaje mi sie to lekkim obledem. Jesli rzeczywiscie chodzi wprost o to
    co napisales, to zrob jej to za darmo, bez faktury. Jesli jednak
    chodzi o transfer zysku miedzy firmmai, to zrob to inaczej (przy
    udziale trzeciego podmiotu). To co chcesz zrobic jest malo sensownym
    "proszeniem sie" o problemy. Niestety, nie zyjemy w kraju o
    przyjaznych przepisach podatkowych i warto byc tego swiadomym.

    pozdrawiam, marekz