  • Data: 2002-06-09 21:17:54
    Temat: Re: Faktura dla firmy z USA
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Armax" <6...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:009501c20b27$00520300$fe78a8c0@OEMCOMPUTER...
    > Czy mógłbym się podeprzeć n/w przepisami przy składaniu wniosku na
    > wcześniejszy (teraz 25 dni) zwrot
    > VAt z tytułu zakupu importowanego środka trwałego.
    > Mój US twierdzi iż jak nie mam zapłaty przelewem to nie przysługuje
    mi
    > wcześniejszy zwrot podatku

    W znowelizowanej ustawie VAT mowa jest tylko o zapłacie
    bezpośrednio wystawcy fakrury z uwzględnieniem
    przepisów art. 13 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo działalności gosp.

    Zatem na RMF z 8 stycznia 1999 możesz
    się powołać, jednak sama zapłata gotówką
    (w dozwolonych granicach) nie wystarczy.
    Musisz przedstawić jakiś dowód tej zapłaty.
    Chyba dali jakiś kwit?

    CEZ