  • Data: 2004-02-10 10:42:39
    Temat: Re: Faktura VAT - niezaksiegowana na czas - co robic?
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arel wrote:

    > Moj Klient zgubil fv sprzed kilku miesiecy (wiecej niz 3).
    > Nie zaksiegowal jej do dzis.
    > Ja ta fv dawno zaksiegowalem i zaplacilem od niej VAT.

    U pana (sprzedawca - tak ?) obowiazek podatkowy wystapil w miesiacy
    wystawienia..
    U naywcy w miesiacu otrzymania... Proponuje mu wystawic
    Duplikat..

    > Jak klient moze z tego wybrnac?
    > Jak moze wliczyc moja fakture w koszty? Jak odzyskac VAT?

    Alez skad... Pan ma oboiwiazek na zadanie wystawic "kopie oryginalu" -
    duplikat.
    z data wystaiwnia faktury i data wystawienia duplikatu..
    Klient OTRZYMA i bedzie robil co uwaza..

    Boguslaw