  • Data: 2003-09-02 23:26:45
    Temat: Re: Faktura VAT na czasopisma
    Od: "Mirro" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem ! :) A jakie to *mogłyby* być problemy ?

    Nigdy nie wiadomo. Pan na fakturze napisal jak nazwa pozycji: "Prasa". Tak
    podobno zawsze pisze. ALe z drugiej strony moge kupowac na f-re Playboye,
    Wampy i "Zycie na goraco". Czy US moze miec watpliowsci co do faktu, ze ta
    "prasa" to faktycznie czasopisma potrzebne w mojej dzialalnosci? Czy w
    czasie kontroli pani nie powie, ze okreslenie "prasa" jest za malo
    precyzyjne?

    Z drugiej stronie jezeli zaksieguje f-re na "prase" na kwote 500 zl, to tez
    moga byc watpiwosci co do prawdziwosci tejze. Ktos kto jest w temacie
    komputerowym to wie, ze wydatek 500 zl na czasopisma jest mozliwy.

    Mirro