  • Data: 2006-05-10 13:55:02
    Temat: Re: Faktura VAT i deklaracja
    Od: "dUDUS" <m...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poważnie??? To rzeczywiście pajęczarze... Podkabluj ich do US.
    > A jeszcze pytanie czy chodzi o wystawianie faktur czy ich dostarczanie? Bo
    > mogą wystawiać ale nie wysyłać ich co miesiąc do klientów indywidualnych
    > (sam tak robię).

    No wlasnie nie wiem juz czy maja racje czy nie. Zapytalem dlaczego nie
    wystawiaja mi faktur VAT (za kilka miesiecy). Otrzymalem odpowiedz, ze
    podczas podpisywania umowy nie podalem im NIPu i nie wypelnilem deklaracji
    checi otrzymywania faktur. Czy taka deklaracja jest konieczna? Czy moj NIP
    jest potrzebny? Wydaje mi sie ze zawsze powinni wystawiac faktury
    niezaleznie czy podpisalem deklaracje czy tez nie. Oczywiscie jezeli ich
    poprosze o dostarczenie zaleglych faktur na pewno tego nie zrobia bo pewnie
    ich w ogole nie wystawiali. W takim razie powinni chociaz dostarczyc mi
    zwykly rachunek? Nie znam sie do konca na tym. Rozumiem, ze nie maja
    obowiazku dostarczac faktur tylko wystawic i musze sie do nich zglosic ?