  • Data: 2006-05-10 15:08:49
    Temat: Re: Faktura VAT i deklaracja
    Od: "dUDUS" <m...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziekuje za wyczerpujace informacje :)

    > Nie, tylko "na żądanie" :)
    > Sprzedając coś OF można wcale nie wystawiać f-ry.

    Ale jezeli zazadam wystawiania faktur VAT (a sa platnikiem) to wystawiac
    musza.

    > Nie mogą - bo jeśli wystawiają f-ry to MUSZĄ wystawić f-rę :)

    Rozumiem, czyli jezeli nie bylo zadania faktury nie wystawili jej w ogole -
    ewentualnie zaksiegowali na podstwie wplywu na konto, lub bardziej
    prawdopodobne nie zaksiegowali w ogole ;-)

    > Ja bym się pofatygował, złożył im ichni wniosek i pisemne żądanie
    > wydania f-r za zeszły kwartał.
    > Jakby TEGO nie honorowali to rzeczywiście można sprowokować US.

    Hmmm, czyli jest jeszcze szansa ze wydadza mi fakture za poprzednie
    miesiace? Ale jezeli nie wydadza wstecz (bo z tego co zrozumialem to chyba
    ich tylko dobra wola) to ich US nie postrasze bo nie mam podstawy. Podstawy
    mam jezeli mimo zlozenia deklaracji nie beda chcieli nadal wystawiac faktur
    VAT.

    Hehe, dokladnie - i kolo sie zamyk :-)