  • Data: 2009-05-19 09:19:40
    Temat: Re: Faktura VAT UE a podatek
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    a...@o...pl pisze:

    > TAX 0%

    Aha, znaczy chciałeś napisać że masz fakturę ze stawką VAT "jakoby" 0%.

    Ja sie nie znam ale pewnie Gotfryd będzie wiedział - jak sie traktuje w
    matematyce wartości "jakoby zerowe"?
    Gotfrydzie, objaśnij!!!

    > Nie do końca rozumiem o co pytasz..

    A co zrozumiałeś ("nie do końca" sugeruje że coś tam świta)
    Niestety, nie potrafiłam ująć mojego pytania prościej.

    No to po zostaje jedna z klasycznych diagnoz - albo on powiedział coś
    innego, nie zrozumiałeś i przekręciłeś albo kolega ma duuży problem
    tylko jeszcze o tym nie wie.

    ps. tak, czepiam się słów, w podatkach każdy przecinek i każde "i" ma
    znaczenie

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl