  • Data: 2009-05-19 10:10:46
    Temat: Re: Faktura VAT UE a podatek
    Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Wydaje mnie się, że chyba zrozumiałem o co tu chodzi
    > ----------------
    > Czyli płaci VAT liczony od faktury którą otrzymał (a gdzie wewnętrzna?)

    > A tu, że tylko od towaru który zdążył sprzedać (z tego co przyszło z
    > tamtą fakturą).
    > Jednym słowem groch z kapustą.

    Może pytanie jest źle zadane:

    Czy podatek od faktury UE który mam odprowadzić do US powinien być zapłacony:
    od razu w całości?
    tylko od tego co na koniec danego miesiąca udało mi się z tej FV sprzedać.

    Przykład:
    Faktura na 10.000 funtów (powiedzmy 20 komputerów po 500 funtów). Sprzedałem
    tylko 5 komputerów w danym miesiącu. Czy płacę do US podatek od całości Faktury
    czy tylko od tej części za 5 komputerów które udało mi się sprzedać.