  • Data: 2003-02-14 22:30:19
    Temat: Re: FV -- towar limitowany?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 14 Feb 2003 11:14:32 +0100), "Boguslaw
    Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> był(a) napisał(a):

    >Ten Pan tez ne "pracuje w RUCH".
    >Ma umowe, ze dziala jako przedsiebiorca i sam za wszystk odpowiada,
    >Pan pytal jak to sie dzieje, ze salonik jest "piekny" skoro niby Pana na
    >taki piekny nie stac.
    >wiec odpowiedzialem - bo to nie jego....

    Kiosk/salonik jest właśnie jego.

    >No...moze dlatego, ze agresja rodzi agresje....

    Bynajmniej. O FV prosiłem grzecznie, więc proszę mi tu nie imputować.

    >Gdybym wyladowal mu na d*** to zaden policjant by mi nie uwierzyl,
    >ze to nie moja wina... Raz juz to bralem...

    Jak więc widać, życie nie jest sprawiedliwe, a Pan radośnie broni
    dzikich kioskarzy napadając na mnie, który chce prostą, zwyczają FV.

    >gr
    >obnizyl
    >Mozna BY BYLO, gdyby Pan byl naszym stalym klientem..

    Pozornie. Softwaru Ruch nie prowadzi, bo nie. Przemiła pani z Relaya
    (jedyny punkt w Zabrzu, gdzie są sensowni ludzie) starała się
    załatwić, niestety brak. Tak więc po Softwara muszę zasuwać do
    sąsiedniego miasta... Boskie.

    >takuch
    >Biedna jest w tym sensie, ze niewiele zarabia.

    Przykro mi. Ja ostatnio nie zarabiam wcale, a wręcz przeciwnie, co
    jednak nie oznacza że mam zamiar olewać klientów, a wręcz przeciwnie.

    >Nie tylko - Pan go chce natychmiast...

    No patrzcie jaki upierdliwy klient. A idź mi stąd spekulancie, bo
    szmatą zdzielę... Panie Zenku, pan pozwoli, łobuzowi FV się
    zachciewa...

    >Pzeciez nie ma zakazu...

    Oczywiście. Nie ma zakazu. Jest brak środków.

    >..moze byc zreszta sluzbowy..

    Taktak

    >mozna wziac kredyt...

    Oczywiście. Na prenumeratę... Szanowny Pan, jak rozumiem, nudzi się
    wielce wymyślając takowe propozycje.

    >Zreszta nie o to chodzi. Chodzi o zyczliwosc.
    >Pytal sie pan dlaczego nie chca wystawiac faktur, odpowiedzialem.
    >Prosze zwrocic uwage, ze tak normlanie - rynkowo - nie chca wystawic
    >faktury natychmiast - Pan nie kupuje... I wlasciwie jest "OK".

    Nie jest "OK" bowiem ja nie mogę nabyć towaru i muszę jechać w inne
    miejsce, co jest dla mnie kosztem. I to większym niż dla tej pani
    wypisanie FV.

    >Pani w kiosku nie zarabia tych 6,80 z owej 50-tki i tym jest ukarana
    >przez Pana.

    Chcialbym zauważyć, że prasa idzie i tak przez Kasię Fiszkalną i
    wystawienie FV zmniejsza jej zarobek wyłącznie o koszt
    kartki/blankietu FV.

    >Ale jak mozna komus przy okazji "dokopac" to czemu nie ?

    Ależ oczywiście. Jestem plugawym złośliwcem, z prawdziwą pasją
    dręczącym biedne i pokrzywdzone panie kioskarki, które za głodową
    pensję wypruwają sobie flaki, a ja depcząc ich godność zmuszam do
    poniżającej, katorżniczej dodatkowej pracy, która odbiera im radość
    życia oraz popycha do masowych samobójstw...

    >Jesli Pan sadzi ze nie cha by "zaoszczedzic na podatkach" topan sie myli.
    >Zakup prasy jest w calosci fakturowany i jest bardzo nebezpiecznie ukryc
    >sprzedaz.

    No więc właśnie, dlatego dziwię się oporom przed wystawianiem FV.
    Natomiast Pana napaść na moją osobę jest już w ogóle niezrozumiała i
    niniejszym pozwolę sobie zaprzestać dyskusji z Panem.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/