eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiFV podpisana przez osobę nieupoważnioną a nakaz zapłaty za nią? › Re: FV podpisana przez osobę nieupoważnioną a nakaz zapłaty za nią?
  • Data: 2004-05-23 07:03:58
    Temat: Re: FV podpisana przez osobę nieupoważnioną a nakaz zapłaty za nią?
    Od: Tomasz Marcin Hippe <t...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wildcat wrote:

    > jest

    > syn

    > nie

    > może

    > podpisana

    > Nie wiem kiedy doszlo do transakcji, ale po 1.05.2004 nie ma juz obowiazku
    > podpisywania f-ry przy odbiorze.... tak wiec powinna byc wazna.

    pod warunkiem, że odbiorca wymieniony na f-rze nie napisze oswiadczenia
    iz nie akceptuje tej f-ry jako wystawionej niezasadnie

    --
    pozdrowienia...

    Tomasz Marcin Hippe (tmh - 3/mia/100)

    COLISA Sklep Akwarystyczno-Zoologiczny w Internecie
    http://colisa.com.pl
    Aukcja Akwarystyczno-Zoologiczna w Internecie
    http://aukcja.colisa.com.pl