  • Data: 2002-06-10 20:22:17
    Temat: Re: FV dla swojego pracodawcy
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 8 Jun 2002, Tristan Alder wrote:

    >+ Gud Myrning,
    >+
    >+ wczoraj dowiedziałem się, od mojego kolegi, który CZĘŚĆ zobowiązań z
    >+ pracodawcą rozlicza poprzez DG, że podobno wyszło było jakieś dzikie
    >+ rozporządzenie MF, jakoby niedozwolonym było fakturowanie swojego
    >+ pracodawcy jako jedynego klienta. Chciałbym się dowiedzieć:
    >+ a) czy to prawda

    Takiej formy nie widziałem (ani rozp. ani treści).
    Widziałem za to opis sprawy, w której US zakwestionował...
    DG !! Mianowicie zarzucił że jest to zakamuflowana osobista
    umowa o dzieło. Skutek: nieprawnie odliczono VAT u kupujących.
    PARANOJA: tą metodą (zarzutu "niewykonywania dla potrzeb
    ludności") wszystkie np. zakłady przetwórcze powinny być
    wyłączone z DG, bo przecież sprzedają usługi i towar tylko
    sklepom... :>

    Gdzie my żyjemy :(

    Pozdrowienia, Gotfryd