  • Data: 2006-03-31 14:09:16
    Temat: Re: FISKUS
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 30 Mar 2006, WAM wrote:

    > 8,80? Co ma 8,80 do trzykrotnej oplaty dodatkowej za polecenie?

    Nic. To jest cena za polecony ze zwrotką, którą każdy wysyłający
    taki list musi zapłacić - niezależnie czy ja ci poślę, czy pośle
    ci sąd czy US... :> (sądy i inne instytucje zatrudniają własnych
    "umyślnych", taniej wychodzi!)
    Więc TEORETYCZNIE przy niedopłacenie 4 zł US może ci posłać wezwanie
    za które zapłaci 8,80 - paru redaktorów od wyśmiewania będzie miało
    używanie mając dowód na piśmie.... :)
    Po wezwaniu IMHO już żartów nie ma i trzeba zapłacić, bo będzie
    "uchylanie się"...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)