  • Data: 2002-05-31 20:01:21
    Temat: Re: FAQ
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik DarekS <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ad2q3n$dsg$...@n...onet.pl...

    > "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> wrote in message

    > Jesteś Wielki!
    He, he..bez przesady. To prosta stronka, moja jest trochę lepsza
    http://wizard.ae.krakow.pl/~suszycki

    > Czy nie uważasz, że linki do stron (tych najważniejszych -
    Rzeczpospolita -
    > serwis prawny, Podatki, ZUS itp ) powinny być umieszczone jednak w formie
    > odpowiedzi na pytania

    Ja je na razie umieściłem jako polecane ogólnie strony. Ale oczywiście,
    linki konkretne związane z danym pytaniem mogą być jak najbardziej. Tylko,
    jak napisałem, linki lubią po jakimś czasie być nieaktualne. Np. już po pół
    roku Często administratorzy zmieniają całą budowę stronę, teksty, wiadomości
    itp. Ale oczywiście nie zaszkodzą.

    (a może zrobić strukturę książkową - spis treści i z
    > niego linki do odpowiednich działów FAQ) np gdzie znaleźć Ustawę o VAT?

    Jak najbardziej. chcę podzielić to na działy ale nie chcę tworzyć ich
    sztucznie, zobacze jak się strona rozwinie. Myślę żeby podzielić na kilka
    podstawowych działów czyli np: pytania związane z DG i nie. I tamte dalej
    podzielić.

    > Ponadto wydaje mi się, że ze względów oszczędnościowych lepiej będzie
    > zezygnować ze wzelkich kolorków, grafik itp z wyjątkiem oczywiście banerów
    > sponsorów (a może umieścić ją na darmowym serwerze)

    No z tym to akurat nie ma problemu :)) JAko że mój brat (obecnie kierownik
    administratorów na interii) był adminem tego serverka gdzie jest strona,
    więc nie mam właściwie żadnych ograniczeń :)) Oczywiście bez przesady ;-)
    Nie będę robił żadnych extra tabelek, przesuwanych menu w javie itp bo chcę
    żeby łatwo można było ją zmieniać i poprawiać. Poza tym wiem że duża część
    ludzi korzysta z modemów i może wnerwiać długie łądowanie grafiki itp.

    > Strona chyba się
    > jeszcze trochę rozrośnie tekstowo więc niech "waży"jak najmniej.

    Mam nadzieję. Czekam na jakieś teksty, samemu trudniej mi to wszystko
    pozbierać. Szkoda mi po prostu wielu pozytecznych odpowiedzi, które
    przepadają gdzieś w czasie i cyberprzestrzeni.

    Dla
    > porównania przesyłam Ci link do FAQ grupy pl.comp.dtp
    > http://detepefaq.republika.pl/ . Mam nadzieję, że Ci pomogłem.
    >
    > Darek

    Pewnie, ten FAQ jest ok tylko strasznie nie lubię białego tła i czarnych
    literek. Naukowo udowodnione że czytanie takich białych stron na monitorze
    jest najbardziej męczące dla oka. I w dodatku małych Times New roman.

    pozdr
    WS