  • Data: 2005-04-06 15:22:14
    Temat: Re: FAKTURA VAT bez pieczatki
    Od: "Marek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > możesz rozszerzyc ten ciekawy wnosek?

    Mnie tez to zainteresowalo :) Nawet Janusz Weiss (jak przekrecilem nazwisko
    to przepraszam :) poruszal ten temat w swojej audycji :) bylo tam tez o
    kwitowaniu odbioru paczki bez pieczatki jesli odbiorca jest firma. O
    fakturach tez bylo ogolnie wyszlo ze nie musi byc pieczatki ale musza byc
    wszsytkie dane. Pieczatka sluzy tylko uproszczeniu wypisywania dokumentu :)
    ale jak ktos lubi pisac recznie to jego sprawa :)