  • Data: 2005-04-06 16:41:16
    Temat: Re: FAKTURA VAT bez pieczatki
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gogo <g...@i...pl> wrote:
    > Z punktu widzenia sprzedawcy, przy sprzedaży gotówkowej podpis nabywcy
    > jest zbędny. Jeżeli płatnośc jest odroczona , to podpis jest ważny bo
    > opatrzona takim podpisem faktura wystarczy do ewentualnego dochodzenia
    > późniejszych roszczeń przed sądem w postępowaniu nakazowym.

    To się chyba 'WZ' nazywa, a nie faktura...

    > Trzeba by się zastanowić czy i kiedy faktura bez podpisu i/lub
    > pieczątki , i/lub nadruku firmowego spełnia wymogi dokumentu dowodowego
    > w np. sprawach sądowych o uznanie reklamacji. Moim zdaniem nieuczciwemu
    > sprzedawcy zawsze łatwiej się jest wykpić , gdy nabywca ma tylko jakiś
    > świstek wypisany ręcznie czy na komputerze bez "znaków szczególnych"
    > sprzedawcy.

    I co mi zmieni 'ptaszek' postawiony przez sprzedawcę? Jest to samo,
    tylko jest 'V' w odpowiednim miejscu.

    Co innego gdyby tą fakturkę za kapcie podpisywał u notariusza albo
    chociaż w banku z kartą wzorów podpisów. A tak? Po co mi postawione
    długopisem 'V'? Sam sobie mogę takie zrobić.

    P.