    From: msosna <m...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: F-ra dla klienta zza granicy - 0% VAT ??
    Date: Mon, 17 Jun 2002 12:15:07 +0200

    >http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF8&o
    e=UTF8&threadm=3CFB3BF2.5050501%40poczta.gazeta.pl.n
    o.spam&rnum=8&prev=/groups%3Fq%3Dgroup:pl.soc.prawo.
    podatki%2Bauthor:bromden%26hl%3Dpl%26lr%3D%26ie%3DUT
    F8%26oe%3DUTF8%26selm%3D3CFB3BF2.5050501%2540poczta.
    gazeta.pl.no.spam%26rnum%3D8

    >patrz ustawa http://www.rp.pl/prawo/doc/vat0225.html
    >art. 4 pkt. 2 lit. e, pkt. 6
    >art. 4a
    >art. 18 pkt. 3

    dzieki, wczoraj przegladalem archwum ale na ten watek sie nie
    natknalem,

    sprawa wydaje sie byc najwygodniejsza w odnesieniu do udzielenia
    licencji ale chcialbym wrocic do towaru - jak opisac TOWAR na fakturze
    (de facto moja usluga sklada sie z projektowania, programowania,
    rejestracji domeny, wykupienia hostingu) gdybym chcial to odprawic na
    CD-ROM przez urzad celny? nie pamietam gdzie to czytalem ale ponoc to
    urzednik celny jest ostatnia wladna instancja od tego aby
    sklasyfikowac odprawiany przeze mnie towar jako podlegajacy 0% Vatu
    lub nie,
    jesli chodzi o opis towaru na f-rze to moge wpisac co wygodniej,
    Klient nie bedzie wnikal w wyszczegolnienie

    dzieki za zainteresowanie

    maciej