  • Data: 2008-07-23 12:11:34
    Temat: Re: Ewidencja zanieczyszczeń wprowadzonych do powietrza
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Lip, 13:10, Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> wrote:

    > Spojrzałem sobie jeszcze do rozporządzenie w sprawie opłat za
    > korzystanie ze środowiska i wychodzi na to, że pewnie opłaty się nie
    > należą (bo są niższe niż 400 plz), ale ewidencje prowadzić trzeba ...

    Tez dzisiaj to gdzies wyczytalem - wnioski podobne.
    Pytanie - czy wyrzucenie zapisanej kartki do kubla tez trzeba
    odnotowac
    i czy zeby nie trzeba bylo to firma odbierajaca smieci z tego kubla
    musi mic
    jaki specjlany status ktory przerzuca na nia te oplaty?

    Co do martwoty przepisow - poki nie otworze produkcji i nie dorobie
    sie floty
    skuterow to ... ;)