  • Data: 2005-12-07 10:12:25
    Temat: Re: Ewidencja przebiegu pojazdu prywatnego - KUP
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 6 Dec 2005, Ania wrote:

    > Witam:)Hm....a ni emożna tak?czemu?

    ...tu:
    http://groups.google.pl/advanced_search?q=osobno+doc
    hody+group%3A*.podatki&num=100&hl=pl&
    ...klikasz i masz:
    http://groups.google.pl/groups?as_q=osobno+dochody&n
    um=100&hl=pl&as_ugroup=*.podatki
    ...może się przydać na zaś ;)

    Na deklaracji *osobno* wykazuje się dochody z poszczególnych
    źródeł, osobno zaś straty.
    I podatek płaci się od dochodów.
    A straty można odliczyć z przyszłych latach - ale wyłącznie
    *z tego samego źródła* !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)