  • Data: 2003-01-03 19:43:01
    Temat: Re: Ewidencja VAT - program lub szablon (off topic)
    Od: lity <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 3 Jan 2003 18:02:04 +0100, "Jacek" <c...@p...pl> wrote:

    >Jest promocja.Za 299 zł masz cały pakiet programów dla małej
    >firmy.Wszytsko co potrzebujesz a nawet jeszcze więcej:-))

    Wiem o tej promocji i bardzo chętnie bym z niej skorzystał, ale jest
    jedno ale...

    Książka w tej promocji jest w innej wersji niż ta której ja używam
    (demo). Ten promocyjny pakiet zawiera książkę w wersji 1.0.0 do której
    nie ma dema)., a ja ściągnąłem od nich demo 2.1.6.8 - ta wersja
    kosztuje ok 490 zł. Niestety, ale nikt z firmy nie potrafi mi wyjaśnić
    na czym polega różnica w tych obydwu książkach, a podobnież jakieś
    różnice są. :)))
    Boję się że książka z tej promocji może mnie czymś "zaskoczyć", co mi
    nie będzie odpowiadać ::(((

    --
    GG: 3705
    Paweł