    From: Jan Bartnik <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Energia elektryczna jako koszty firmy
    Date: Thu, 24 Nov 2011 01:55:57 +0100

    > Nie zwalaj na google a wskaż palcem autorów :[

    Google mnie zawodzi.. Gdy zakładałem firmę i wydzielałem pomieszczenie
    kazało mi uważać na proporcjonalny podział... teraz samo proponuje, żeby
    sobie szacunkowo policzyć i już będzie OK. Bez licznika nawet.

    Załóżmy, że ktoś woli być "uczciwy" i założy sobie podlicznik... i
    energię elektryczną wyciągnie przedłużaczem do niefirmowej części
    mieszkania. Ludzie nagminnie jeżdżą służbowymi samochodami w celach
    prywatnych, to czemu prądu firmowego nie brać. Sytuację można oczywiście
    odwrócić i zastanowić się jak uczciwy obywatel ma udowodnić, że sam
    sobie prądu nie podkradał.

    --
    Pozdrawiam,
    Jan