  • Data: 2011-09-13 19:20:16
    Temat: Re: Emeryt prowadzący DG - a zwolnienie ze zdrowotnego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 13 Sep 2011, r...@k...pl wrote:

> [...]
    [...]
    > Pewnie tak. Przychodem wymaganym jest poniżej ok. 320zł, ale nie widzę związku
    > z deklarowanym.

    Możecie rzucić numerem artykułu i nazwą aktu, a tak zupełnie najlepiej
    gotowym linkiem do HTMLa z treścią aktu, np. na gofin?
    Tak, leń jestem, i do tego PDFa nie lubię, ale dla zasady rzuciłbym
    okiem jakby mi podali pod nos, dla własnej ciekawości ;)

    > Po prostu jeżeli w miesiącu przychód był poniżej ok. 320zł, to
    > składki nie ma.

    Przyjąłem.
    Mnie tylko o tyle to intryguje, że "zazwyczaj" podstawą dla obliczania
    składki zdrowotnej jest "ten sam przychód co dla składki społecznej".
    A ten ostatni przy DG jest deklarowany, więc dla emeryta musiałby
    być wyjątek.

    pzdr, Gotfryd