  • Data: 2002-07-04 06:50:04
    Temat: Re: Ekwiwalent za urlop
    Od: Maddy <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik JJ napisał:
    > Witam!
    >
    > Czy ekwiwalent za niewykorzystany urlop jest obciążony podatkami tak samo
    > jak normalna praca pracownika?
    >
    > Wg mnie (jestem pracownikiem) ekwiwalent = zwrot kosztów czyli brak dochodu.
    Jakie koszty poniosłeś w związku z niewykorzystaniem urlopu
    wypoczynkowego?
    Ekwiwalent to nie jest zwrot kosztów a "zamiennik" - zamiast urlopu
    pieniądze, zamiast czystej odzieży pieniadze żeby ją samemu wyprać.
    Zamiast!
    Ekwiwalent ekwiwalentowi nie równy. Od ekwiwalentu za niewykorzystany
    urlop wypoczynkowy odprowadza się ZUS i podatek, tak samo jak od
    wynagrodzenia.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk