  • Data: 2007-02-01 18:12:16
    Temat: Re: Eksport usług do USA
    Od: Adam <a...@i...sp.am.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Dzięki za odpowiedź.

    > No chyba brakuje paru rzeczy - jesli jestes VAT-owcem to poczytaj co
    > powino się znajdować na fakturze VAT

    To nie jest faktura VAT tylko faktura NP.
    Dlatego nie dałem tam Stawki i kwoty VAT oraz kwoty netto i brutto, być
    może powinno być ale gdzieś doczytałem (na grupie), że jeśli to jest
    faktura NP to należy unikać info o VAT (który nie występuje)a w
    szczególności tytułowania tego dokumentu jako faktura VAT.

    Poszukam jeszcze info.

    > Jesli jestes VAT-owcem to wpisujesz bo uwzględniarz to przecież w
    > VAT7/VAT7K

    Racja wypełnia się to w polu 21 VAT7.

    > IMHO, ta formułka jest raczej zbędna.

    Formułkę też wygooglowałem ;)