  • Data: 2004-09-17 09:42:50
    Temat: Re: Eksport do Niemiec-Jakie formalnosci?
    Od: "Mx My" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >IMO może być "dwuwalutowa", aczkolwiek przytoczony przepis wymaga
    >podania tylko kwoty podatku - więc jak poda kwotę netto w EU,
    >podatek w EU, kurs i wyliczony podatek w zł to tenże przepis
    >spełni...

    No tak, ja to wszystko rozumiem. Zaskoczyło mnie jednak
    kilka rzeczy - czy to powszechna praktyka, że na dokumencie
    dla zagranicznego odbiorcy pojawiają się jakieś zupełnie
    dla niego obce PLNy? I oni się tam nie dziwią co to jest?
    A do tego jeszcze jakies tajemnicze wyliczenia oparte na
    kursach jakiegoś NBP - i to wszystko tak sobie idzie za granicę
    prosto na fakturze?
    Nie żebym cokolwiek kwestionował - nie wystawiałem jeszcze
    niczego dla zagranicy i trochę mnie to wszystko dziwi, a
    jaka jest praktyka wiedzieć warto bo nigdy nie wiadomo co się
    za chwilę przyda.

    pozdro
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl