  • Data: 2007-07-02 18:51:45
    Temat: Re: Egzamin na doradcę podatkowego.
    Od: "alpi" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dużo informacji na temat egzaminu i materiałów na niego jest na stronie
    www.egzamin-podatkowy.pl

    Mam wielką przyjemność zaprezentowania Państwu licencjonowanej przez SuperMemo
    World najnowszej, bo zgodnej z zestawem pytań ogłoszonym przez Państwową
    Komisję do spraw Doradztwa Podatkowego w dniu 23 LUTEGO 2006 r. (Uchwała nr 15/
    III/2006) wdrożonej do programu SuperMemo. Mój telefon 0509477712 - Tomek.
    Email na stronie podanej wyżej.

    Ps. Zgodnie z informacjami z Ministerstwa Finansów nowa uchwała z pytaniami
    zostanie ogłoszona dopiero w połowie lipca i zacznie obowiązywać po trzech
    miesiącach. Jeśli nie zamierzacie marnować czasu i już dziś zacząć naukę do
    egzaminu moja oferta jest dla Was.
    W przypadku zakupu bazy aktualizacja w miesiącu sierpniu będzie darmowa.
    Do tego czasu będziecie mieć opanowaną znaczną część pytań, które zazwyczaj nie
    zmieniają się gruntownie. Wyraźnie to poprawi Wasze szanse na sukces na
    egzaminie.