  • Data: 2007-06-08 03:22:00
    Temat: Re: Dziwne zachowanie kasy fiskalnej
    Od: Tomasz Staszewski <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Marble napisał(a):

    > Przy okazji przestrzegam przed serwisem kas fiskalnych z Warszawy, firma
    > MADEX, zero zainteresowania pomoca, sa opryskliwi i twierdza, ze to nie
    > mozliwe i koniec.

    Dzwoniłeś do nich? To teraz napisz. I jak odpowiedź pisemna będzie
    podobna w tonie i treści to podkabluj do US. Coś mi się widzi, że
    sprzedaż/serwisowanie kas fiskalnych to jest działalność pod szczególnym
    nadzorem.

    pzdr

    Tomek

    P.S. Jaki tryb zgłaszania błędów (uszkodzeń) kasy przewiduje Twoja umowa
    z nimi?