  • Data: 2010-10-24 16:06:15
    Temat: Re: Działalność gospodarcza a zameldowanie.
    Od: max441 <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik P.apo5merf napisał:

    > zacytuj artykuł bo mam wrazenie że o jakimś innym prawie myślimy:O)

    Art. 25. Miejscem zamieszkania osoby fizycznej jest miejscowość, w
    której osoba ta przebywa z zamiarem stałego pobytu.
    Art. 28. Można mieć tylko jedno miejsce zamieszkania.

    > w miejscy zameldowania trzeba pszebywać jakiś czas, zdaje sie tszy dni,
    > znowu sypnij cytatem na potfierdzenie tfoich rewelacji:O)

    Wymeldowanie osoby, która nie przebywa w miejscu stałego zameldowania
    następuje na podstawie decyzji administracyjnej wydanej przez Burmistrza
    Miasta.
    Właściciel lub najemca mieszkania składa wniosek (podanie) o wszczęcie
    postępowania w sprawie wymeldowania w trybie administracyjnym osoby,
    która nie przebywa w miejscu stałego zameldowania.

    Podstawa prawna:
    - Art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności
    i dowodach osobistych (tekst jednolity - Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz.
    993 z późn. zm.);
    - Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
    (tekst jednolity -- Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.);
    - Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006
    r. Nr 225, poz. 1635 z późn. zm.);
    - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24
    grudnia 2002 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych
    do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i
    ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz. U. z 2002 r. Nr
    236, poz. 1999 z późn. zm.).