  • Data: 2010-10-25 17:12:48
    Temat: Re: Działalność gospodarcza a zameldowanie.
    Od: "Pa.po5merf" <r...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "max441" napisał:
    > Art. 25. Miejscem zamieszkania osoby fizycznej jest miejscowość, w której
    > osoba ta przebywa z zamiarem stałego pobytu.

    jednak myślimy o tej samej definicji KC, więc w niej jednym z warunkuf jest
    zamiar, jak zamiaru nie masz to miejsca brak:O)

    > Art. 28. Można mieć tylko jedno miejsce zamieszkania.

    ale można nie mieć fcale:O)

> [...]
    > późn. zm.);
    > - Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
    > (tekst jednolity -- Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.);
    > - Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r.
    > Nr 225, poz. 1635 z późn. zm.);
    > - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24
    > grudnia 2002 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do
    > zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i
    > ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz. U. z 2002 r. Nr

    dzięki, w prawie o podatku dochodowym mówi że jeśli pszebywasz w kraju
    dłużej nisz 183dni to mieszkasz, ale nie wiadomo gdzie, czyli miejsce
    zamieszkania: "terytorium Rzeczypospolitej Polskiej "O)
    tak czy siak te dfinicje z KC i UoPD są spszeczne, wychodzi na to że te
    cyrki z tymi miejscami zamieszkania wprowadzono niedawno wyłącznie po to
    żeby łupić obywateli nie chcących posłusznie pracować za pińcet zeta i
    emigrujących za granicę, czyli żeby dalej ściągać wysokie haracze z tych co
    uciekli z kraju za chlebem:O(